sobota 11. června 2016

Dortování 2016

Yo.
Další článek s prodlevou čtyř měsíců.....Čím to je? Nejsem spokojená s kvalitou předešlých článků, hlavně fotek. Nebaví mě psát dlouhé recepty, když vyjímečně udělám fotky a většinou ty fotky prostě nedělám.
Pravděpodobně se budu přesouvat na novou adresu. Je tady "proště" vidět, jak jsem se učila. Časy daření, nedaření, nálady nenálady.
Za tu dobu, co jsem nepsala, jsem vyzkoušela kupu receptů. Už umím  makronky (které se podařily až na 50. pokus, ale teď už vím, jak na to), japonské daifuku, mochi a udělala jsem i domácí shiro-an (=pasta z bílých fazolí). Ale momentálně dělám hlavně dorty. Na "zakázku". V uvozovkách, jelikož podle zákonu bych musela mít k zakázkovému pečení hromadu papírů, provozovnu, samostatnou místnost na vejce a musela bych minimálně 3 měsíce lítat po úřadech. Je tu ale ještě jeden problém: je mi teprve patnáct. Více se dočtete u Děvčete.


No, takže momentálně můžu péct pouze po známostech. A možná je to ještě dobře. Neutrhla bych si takovou ostudu, jelikož moje techniky nejsou ještě dokonalé. Viz ten bíločokoládový dort na konci článku. Bylo to fiasko. Přestože se slečně líbil.
Takže, jak moje tvorba vypadá?













Žádné komentáře:

Okomentovat